5 Τροφές Που Απογειώνουν τον Μεταβολισμό


5 Ways to Boost Metabolism

Πολλές φορές προσπαθούμε να χάσουμε βάρος ακολουθώντας  λανθασμένες πρακτικές. Στερητικές δίαιτες, χημικές, δίαιτα Atkins, «μονοφαγία», είναι μερικές από τις τακτικές που μπορεί να έχουν άμεσα αποτελέσματα, μακροπρόθεσμα όμως, δημιουργούν διαφόρων φύσεων προβλήματα στην υγεία και μας κάνουν να ξαναπαίρνουμε περισσότερα κιλά από αυτά που χάσαμε.

Υπάρχουν όμως 5 τροφές που μπορούν να αυξήσουν τον μεταβολισμό μας και να βοηθήσουν στο να αδυνατίσουμε φυσιολογικά, αν τα προσθέσουμε σε μία φυσιολογική διατροφή, σε συνδυασμό με άσκηση. Αυτές είναι οι παρακάτω:

1. Καυτερή πιπεριά

Chilli Pepper

Η καυτερή πιπεριά («τσίλι«) περιέχει μέσα της ένα συστατικό με το όνομα «καψαϊκίνη», η οποία έχει συνδεθεί από τους ειδικούς με την ενίσχυση των καύσεων στον οργανισμό. Πολλές έρευνες έχουν δείξει πως η κατανάλωση καυτερής πιπεριάς, καθώς και των παραγώγων της, (ταμπάσκο κ.α.), είναι πιθανό να βοηθήσουν στην αύξηση του μεταβολισμού ακόμα και 2 ώρες μετά το γεύμα.

Η καυτερή πιπεριά θεωρείται ιδιαίτερα ωφέλιμη για όσους καταναλώνουν πολλά λιπαρά, αφού, βάσει ερευνών, όταν καταναλώνεται καψαϊκίνη στο πλαίσιο μιας λιπαρής διατροφής, η δραστική αυτή ουσία μπορεί να ενισχύσει την οξείδωση του λίπους στον λιπώδη ιστό και να οδηγήσει σε μείωση του κοιλιακού λίπους.


Now T-Lean™ Extreme 60 Vcaps Now T-Lean – Συμπλήρωμα Διατροφής για αδυνάτισμα με καψαϊκίνη και πιπέρι καγιέν


2. Κάρι

Curry

Το κάρι (curry) φημίζεται για τις ευεργετικές του ιδιότητες όσον αφορά στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Η κουρκουμίνη, το κύριο συστατικό του, στο οποίο οφείλεται και το ζωντανό κίτρινο χρώμα του, πέραν της ιδιότητάς της ως χρωστικής ουσίας, φαίνεται πως μπορεί να συμβάλλει και στον περιορισμό της αποθήκευσης λίπους. Συνήθως το κάρι προστίθεται σε κρέατα, ρύζι ή σε ριζότο με λαχανικά. Ταιριάζει επίσης σε σάλτσες έθνικ κουζίνας με τομάτα, ενώ γνωστοί σεφ συχνά το συνδυάζουν και με γάλα καρύδας. Μια ενδιαφέρουσα πρόταση είναι να το δοκιμάσετε με ρεβίθια και σπανάκι, συνδυασμός που θα αυξήσει ακόμα περισσότερο τον μεταβολισμό σας, μιας και αυτές οι δύο τροφές επίσης συμβ/αλουν στην αύξηση του τελευταίου.


Now Curcubrain Longvida 400 mg Νow CurcuBrain – Συμπλήρωμα Διατροφής Υψηλής Περιεκτικότηας σε Κουρκουμίνη


3. Πράσινο τσάι

Green Teajpg

Τα τελευταία χρόνια, το πράσινο τσάι έχει γίνει ευρέως γνωστό για την μεγάλη του συμβολή στην αύξηση του μεταβολισμού, κάτι που όπως φαίνεται μέσω ερευνών έχει μεγάλη βάση. Η συγκεκριμένη δράση του πράσινου τσαγιού αποδίδεται σε κάποιες ουσίες στη σύστασή του οι οποίες ακούν στο όνομα «κατεχίνες» και είναι αντιοξειδωτικά συστατικά, τα οποία εμπλέκονται στις διαδικασίες της λιπόλυσης και της θερμογένεσης. Το πράσινο τσάι μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αντικαταστήσετε άλλα θερμιδογόνα ροφήματα (π.χ. αναψυκτικά), αλλά και να ενυδατώσει τον οργανισμό.


Now EGCg Green Tea Extract 400 mg - 90 VCaps Now EGCg Green Tea Extract – Iσχυρό Αντιοξειδωτικό Συμπλήρωμα Διατροφής με Υψηλές Συγκεντρώσεις Κατεχινών


4. Ξύδι

Vinegar Benefits

Επιστημονικά στοιχεία έχουνε δείξει ότι το οξικό οξύ, το οποίο βρίσκεται στο ξύδι, είναι πιθανό να συμβάλλει στην απώλεια λιπώδους ιστού, κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς. Το ξύδι μπορεί να προστεθεί στις σαλάτες και στα φαγητά (π.χ. φακές), δοκιμάζοντας διάφορες ποικιλίες, από το κλασικό ξίδι μέχρι το λευκό. Καλό θα ήταν να αποφεύγεται το πολύ διαδεδομένο πλέον balsamico, διότι μπορεί να διαθέτει εκπληκτική γεύση, όμως αυτή συνήθως προέρχεται από την προσθήκη ζάχαρης και αυτό μπορεί κανείς να το διαπιστώσει εύκολα διαβάζοντας τα συστατικά στο πίσω μέρος της συσκευασίας. Υπάρχουν βέβαια και βαλσάμικα τα οποία περιέχουν μέλι αντί ζάχαρης και καλό θα ήταν, αν θέλουμε οπωσδήποτε να καταναλώσουμε βαλσάμικο, να προτιμάται αυτή η εκδοχή του.


Now Cider Vinegar Diet Formula 180 caps Now Cider Vinegar Diet Formula – Ενισχυμένο Συμπλήρωμα Διατροφής για Αδυνάτισμα και Απώλεια Βάρους με Καθαρό Ξύδι


5. Μούρα κάθε είδους

Berries

Θέλετε να χάσετε 6,5 κιλά σε 1 χρόνο χωρίς να κάνετε γυμναστική; Αν ναι τότε η λύση – λένε οι ειδικοί – είναι να προσθέσετε μία χούφτα μούρα στο καθημερινό σας μενού. Μπορείτε να αντικαταστήσετε το απογευματινό σας σνακ με μούρα και να δείτε πραγματική διαφορά, όπως και όσοι έλαβαν μέρος σε μία σχετική έρευνα, στην οποία κατέληξαν να τρώνε 134 λιγότερες θερμίδες στο επόμενο γεύμα τους μετά τα μούρα. Σε αυτήν την έρευνα οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Loughborough διερεύνησαν τις αδυνατιστικές ιδιότητες φρούτων που εμπίπτουν στην κατηγορία των μούρων όπως είναι οι φράουλες, τα μύρτιλα (blueberries), τα φραμπουάζ (raspberries) και τα μαύρα μούρα (blackberries). Όπως είναι γνωστό και από άλλες έρευνες τα μούρα έχουν πολλά οφέλη για την υγεία αλλά με αυτήν την έρευνα φαίνεται ότι μπορεί να βοηθήσουν ουσιαστικά και στο αδυνάτισμα.


Now fruits and greens Now Fruit & Greens Phytofoods – Συμπλήρωμα διατροφής με 37 υπερ-τροφές και μεγάλη περιεκτικότητα σε όλα τα μούρα


Πηγές:

vima.gr

boro.gr

vita.gr

iatronet.gr

Leave a comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *